Πέμπτη 6 Φεβρουαρίου 2014

οικονομικές πέρλες προσώπου + secret tips & tricks

Hi awesomnesses!!!

Πριν ξεκινήσω αυτό το ποστ καταρχήν να σας πω κορίτσια μου να προσέχετε από αυτή τη γρίπη που κυκλοφορεί αυτό το διάστημα, την κόλλησα απ'τον αρραβωνιαστικό μου και δε λέει να φύγει..Προσέχετε αγάπες μου πολύ  <3

Οι πέρλες προσώπου είναι ένα προϊόν κατ' εμέ αγαπημένο! Κάνει πολλές δουλειές μαζί, ειδικά κάτι μέρες που εγώ βαριέμαι τη ζωή μου.. Όσο βέβαια και να τις παρακαλάω να μου κάνουν και καφέ δε φτιάχνουν οι άτιμες αλλά είμαι μεγαλόκαρδη και τις συγχωρώ!! (Άρχισα τις κρυάδες μου..)
Ας πάρουμε όμως τα πράγματα απ'την αρχή.. Σε ένα φυσιολογικό maquillage μπορούν να τοποθετηθούν στα ζυγωματικά ως λάμψη και στο κόκκαλο της μύτης!!!
X-tra tip εγώ σε matt ρουζ τις περνάω ελαφρά από πάνω αν θέλω να το κάνω ιριδίζον!
Υπάρχουν πολλές επιλογές για αγορά πέρλας...και φυσικά εύρος τιμών.. Γενικά δε θα σας μιλήσω για εταιρείες όπως η Guerlain που έχει πέρλες εκπληκτικής απόδοσης όπως και όλα της τα προϊόντα αλλά τιμή 40+€... Όχι ότι είναι κακό να ψωνίζουμε ακριβά,δε θέλω να με παρεξηγήσετε,αλλά αυτή την εποχή τα 45€ εγώ δουλεύω 1,5 μέρα να τα βγάλω και δε μπορώ να τα διαθέσω για πέρλες.. Επειδή λοιπόν φαντάζομαι ότι και οι περισσότερες είμαστε κάπως έτσι,θα σας αναφέρω πέρλες που αγοράζω εγώ τα τελευταία 8 χρόνια και η τιμή τους είναι ιδιαίτερα φιλική...Πριν 8 χρόνια βέβαια δε μ'ενδιέφερε αυτό αλλά anyway....
Έχω λοιπόν καιτις δύο αποχρώσεις με πέρλες προσώπου της AVON..Δε ξέρω ακριβώς πώς τις ονομάζει η εταιρεία, τις ροζέ και τις μπρονζέ όπως τις λέω εγώ..
Οι ροζέ....

Οι μπρονζέ....
Η τιμή τους όταν πετυχαίνω μπροσούρα με προσφορές είναι σίγουρα από 10€ και κάτω..Κάτι που τις κάνει φθηνότερες από τις ακριβές αλλά και τις άλλες των εταιρειών όπως η oriflame που έχει προϊόντα πάνω κάτω ίδιας τιμής..
Η απόδοσή τους δεν έχει να ζηλέψει σε κάτι τις ακριβότερες που έχω αγοράσει στο παρελθόν και η ποσότητά τους είναι αρκετή για να τις αφήσεις κληρονομιά στα εγγόνια σου...
Δεν έχουν μυρωδιά κάτι που θα αρέσει σε πολλές κοπέλες που έχουν ευαισθησία και ακόμα και μετά από καιρό (χρόνια δλδ) συνεχίζουν να είναι σα καινούριες σε απόδοση και αυτή τη μυρωδιά-μη μυρωδιά...
Ας ξεχωρίσουμε όμως τις δύο πέρλες χρωματικά αλλά και χρηστικά..Οι ροζέ έχουν πιο πολύ shimmer κι όχι χρώμα γι' αυτό είναι ένα ιδανικό highlighter κι όχι τόσο ρουζ κατάσταση ακόμα και στις τέρμα ανοιχτές επιδερμίδες..Οι μπρονζέ έχουν μια χαρά χρώμα εντονότατο θα έλεγα γι' αυτό μη τις πάρει καμία και πάει να τις βάλει ως highlighter, θα κλάψει πικρά μπρος στον καθρέφτη..
Ξεκινάμε με τα tips & tricks τώρα...
1> για κοπέλες που έχουν σημαδάκια στο πρόσωπο ή κυρίες πιο ώριμες καλό θα ήταν η χρήση τους  να γίνεται με ιδιαίτερη προσοχή και γενικά προς όλες τις επιδερμίδες sos θέλουν τσιγκουνιά ως προς την ποσότητα αλλά και το μέγεθος της επιφάνειας εφαρμογής γιατί το αποτέλεσμα μπορεί να τονίσει ατέλειες ή να δώσει το αποτέλεσμα βρεγμένης γάτας, να είσαι έξω και να γυαλοκοπάς σαν ιδρωμένη..μη σου τύχει... (μη γελάσετε,το 'χω πάθει..αλλά αν δε πάθεις πώς θα μάθεις;;;εεε;;;για πες εσύ που γελάς;;!!!!)
2>το καλοκαιράκι που είναι η αγαπημένη εποχή πολλών από σας (κι αφού πέρασα όλο το χειμώνα άρρωστη φέτος και συνεχίζω να είμαι,πλέον είναι και δική μου αγαπημένη εποχή) έτσι όπως έρχεται αυτό το ωραίο μαυρισματάκι στην επιδερμίδα μας,μπορούμε με μία αντηλιακή με χρώμα ή χωρίς και με τις πέρλες να κάνουμε make up για όλες τις ώρες!!!Πώς;; Βάζουμε την αντηλιακή μας και βάζουμε ρουζάκι τις πέρλες τις μπρονζέ και highlighter + σκιά τις ροζέ!!!Αν έχετε τώρα μόνο τη μία από τις δύο αποχρώσεις παραλείπετε το βήμα με την άλλη που δεν έχετε!!Έτσι κι αλλιώς αν ας πούμε δεν έχετε τις μπρονζέ τα μαγουλάκια μας παίρνουν χρώμα το καλοκαιράκι..Όλοι μαυρίζουμε..ο μόνος άνθρωπος που δε μαυρίζει το καλοκαίρι είναι η κολλητή μου, εγώ δεν έχω ακούσει άλλον άνθρωπο έτσι...Άρα με τις ροζέ και για σκιά τέλος!!Βάζουμε mascara και αν θέλουμε eyeliner αλλιώς παραλείπουμε τελείως τα περιττά και στην ώρα του lipgloss μπορούμε να εφαρμόσουμε και πέρλες για να δώσουν απόχρωση και λάμψη και στα χείλη...
3>Έχω κάνει μόνη μου ρουζ..και σκιά...και μανό ή όζα όπως το λέμε εμείς εδώ πάνω...Εννοείται ότι και στα τρία έσπασα περλίτσες για να δώσω λάμψη σ'αυτό που έκανα ή απόχρωση...στη σκιά πχ έβαλα καφέ σκούρα περλίτσα,στο ρουζ έβαλα ροζ και άσπρη και στην όζα έβαλα ροζ αλλά και σκιά για πιο οπάκ αποτέλεσμα...
4>Λατρεύω το κόλπο με το lipgloss τόσο που ένα διάφανο που είχα πήρα μερικές ροζ,μερικές ωχρές και κάποιες πιο άσπρες ... και βγήκε ένα Lip gloss...ένα Lip gloss.. δυστυχώς όμως το έχω στου Δημήτρη και δε μπορώ να σας το βγάλω φωτογραφία..Θα το βγάλω όμως και θα την ανεβάσω στο facebook..
5>Αγόρασα ένα foundation και μου βγήκε ανοιχτό..Ε λοιπόν αφού έπρεπε να βάλω σκούρα σκιά έβαλα περλίτσες καφέ και ήρθε κι έδεσε!!!
Αυτά από μένα και τη γνώμη μου για τις πέρλες,την εφαρμογή και τις χρήσεις τους,ελπίζω να μη σας κούρασα,επειδή ήθελα να γράψω πολλά εύχομαι να τα έγραψα με λογική σειρά κι όχι τη δική μου!!!
Φτάνει να πω μόνο για το τέλος ότι μπορεί αυτά όλα εγώ να τα έκανα με πέρλες που διάλεξα και ξεχώρισα εδώ και χρόνια, αλλά αυτές οι τσαχπινιές είναι κολπάκια που έμαθα από την Αναστασία,την οποία μπορείτε να βρείτε στο youtube εδώ και στη σελίδα της στο fb εδώ!!!
Χάρηκα που επιτέλους μπόρεσα να μείνω καθιστή τόσο όσο να μπορέσω να γράψωένα ποστ,ελπίζω να μην το δω όταν πέσει ο πυρετός και κλάψω!!!
Θα τα πούμε πολύ πολύ σύντομα,φιλάκια πολλά και μη ξεχνάτε να γίνεστε μέλη του blog μου είτε μέσω GFC είτε μέσω bloglovin!!!
Μάκια sweeties!!!!

3 σχόλια:

  1. Οι πέρλες της Avon είναι τέλειες.. Το καλοκαίρι είναι must για μένα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τέλειες και λίγα λες!!!περλες και λιπ γκλος και ετοιμη καλοκαιριατικα!!! :*

      Διαγραφή
  2. εμενα οι περλες της avon δε μου αρεσε καθολου..ειδικα οι μπρονζε..καλα γουστα ειναι αυτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή