Κυριακή 9 Φεβρουαρίου 2014

common secret -ΝΥΧΙΑ

HI AWESOMNESSES!!!
Τρελά κέφια και σήμερα και είπα να μοιραστώ μαζί σας ένα μυστικό που μου είπε η beauty guru μου, η φίλη μου η Κατερίνα..
Εγώ από μικρή είχα μανία με τα νύχια,δε θυμάμαι από ποια ηλικία τα βάφω να φανταστείτε..Θυμάμαι μόνο που επειδή ήμουν μικρή και η μαμά μου δε μ'άφηνε να τα έχω βαμμένα στο σχολείο τα έβαφα κάθε μέρα όταν γυρνούσα σπίτι και κάθε βράδυ τα ξέβαφα...Τρελή παλαβομάρα ok, αλλά ας το ρίξουμε στην τότε ηλικία μου..
Έχω δοκιμάσει πολλές εταιρείες κατά καιρούς,πολλές μου άρεσαν άλλες ακριβές ήταν κορυφαίες, άλλες είχαν ίδια αποτελέσματα με αυτές του 1€, αλλά όλες για μένα έπρεπε να τελειώσουν για να φύγουν από το συρτάρι μου...
Μεγαλώνοντας και αποκτώντας ανάγκη για πολλά χρώματα,σχέδια,και προϊόντα στα νύχια κατέληξα σε αυτές τις λατρεμένες οικονομικές εταιρείες, αφού τα δεκάδες καλοκαιρινά μανό δεν καταναλώνονται το καλοκαίρι, μη κλαίω τα λεφτά μου το επόμενο αν έχει χαλάσει και είναι για πέταμα ή ανακύκλωση...
Βασικά ποτέ δε πετάω μανό..Ή το κάνω ανάμειξη και βγάζω άλλο χρώμα ή το ''ξαναζωντανεύω'' με λίγο υγρό για μπλάνκο...
Εξάλλου τι θέλει μια κοπέλα;;
1 καλή ΒΑΣΗ σύμφωνα με τις ανάγκες της...Κατά του σπασίματος,για ενδυνάμωση κλπ...1καλό TOP COAT και ένα καλό ΣΤΕΓΝΩΤΙΚΟ..
Γιατί αναφέρω το στεγνωτικό;;; Γιατί έτυχε άπειρες φορές η βαρεμάρα και η βιασύνη να με κάνουν να χαλάσω τα νύχια μου ή να με αποτρέψουν απ'το να χρησιμοποιήσω top coat..Βρήκα λοιπόν ένα στεγνωτικό που βοηθά στα νύχια όχι μόνο στο στέγνωμα αλλά και στη γυαλάδα..Τα αφήνει γυαλιστερά και τα προστατεύει να μη φύγει γρήγορα το χρώμα...
Άρα αυτό που με πολλά λόγια προσπαθώ να σας πω και σήμερα είναι ότι ένα φθηνό βερνικάκι δεν έχει τίποτα να ζηλέψει από το ακριβότερό του όταν εμείς του φερθούμε με σεβασμό χρησιμοποιώντας καλή βάση και καλό top!!!
Να σας πω ότι τα αγαπημένα μου βερνίκια είναι της εταιρείας Beauty Line και φυσικά της Golden Rose- ό έρωτας!!! Έχω σταματήσει να πληρώνω μόνιμα πολλά χρήματα για βερνίκια νυχιών κι έτσι εξοικονομώ για άλλα πραγματάκια  <3
Σίγουρα δεν θέλω να επηρεάσω καμία κοπέλα να κάνει ''το δικό μου'' απλά σας λέω τη γνώμη μου για το συγκεκριμένο θέμα που μου την πέρασε η φίλη μου, η οποία ασχολείται με νυχάκια επαγγελματικά..Αλλά πέρα από τα προϊόντα που χρησιμοποιεί στους πελάτες της,εμείς είμαστε μαζί από παιδιά -ναι,το λέω,εγώ της είχα μάθει να βάφει νύχια και να κάνει γαλλικό-και εμένα με συμβουλεύει με ότι κάνει για τον εαυτό της καθαρά..Γιατί ένα πελάτη τον συμβουλεύεις με κάτι το σίγουρο κι εκ του ασφαλούς,ενώ στον εαυτό σου είσαι πάντα πιο free σε επιλογές...
Πάμε τώρα να σας δείξω ποιές είναι οι βάσεις, τα top coats και τα στεγνωτικά που χρησιμοποιώ..

Είναι δύο βάσεις από την αγαπημένη μου AVON -να ξεκαθαρίσω ότι δεν είμαι αντιπρόσωπος,λέω απλά τη γνώμη μου και την αγαπώ πολύ <3-
Βοηθούν πολύ τα νύχια μου και κάνουν πραγματικά ότι υπόσχονται!!!Στα δικά μου νυχάκια ξαναλέω!!!πάντως όταν θέλω να τα μακρύνω χωρίς σπασίματα και δακρύβρεχτη προσπάθεια τις χρησιμοποιώ και χωρίς βερνίκι βάζοντας κάθε μέρα για 2-3μέρες (βάζω-αφαιρώ-βάζω πάλι) κάθε μέρα...και τα νυχάκια μου είναι έτοιμα να τρομάξουν ακόμη και γάτα!!!


Πάμε στα top coats

Τώρα θα μου πείτε...''Είναι το οικονομικό που μας έλεγες;;;'' Όχι το china glaze δεν είναι το του 1€ αλλά εφόσον είναι απ'αυτά που χρησιμοποιώ και δεν αγοράζω ακριβά βερνίκια τα αξίζει τα λεφτά του και με το παραπάνω...Θα αγοράσω και βάση κάποια στιγμή μόλις μου τελειώσουν αυτές που σας έδειξα, είμαι σίγουρη ότι με τη συγκεκριμένη εταιρεία θα βολευτώ και σε βάση και θα τη χρησιμοποιώ εναλλάξ με της AVON..Είναι κορυφαίο ΤΕΛΟΣ!!!
Επίσης δε θέλει και στεγνωτικό υποχρεωτικά,αλλά με τόσα χέρια μάνα μου,το χρειάζεσαι ένα στεγνωτικούλι...
Της essence το gel look με έχει αφήσει πλήρως ικανοποιημένη,ειδικά αναλογιζόμενη την τιμούλα του σε σχέση με της china glaze ή άλλες εταιρείες που δε κάνουν και τίποτα..αλλά του βρίσκω ένα ελάττωμα...είναι ΠΟΛΥ ΠΑΧΥΡΕΥΣΤΟ...Αυτό ναι μεν του δίνει την ιδιότητα του gel look και πραγματικά αν στεγνώσει τα νύχια έχουν άααλλο αποτέλεσμα, μα βρε παιδί μου,τόσο παχύ,δε στεγνώνει εύκολα...
Σκεφτείτε...1χερι η βάση + 2χεράκια το χρώμα = 3χεράκια + 1 το top = 4χεράκια...είναι και τόοσο παχύ...ένα έλεος στην αναμονή το ζητάς...και με στεγνωτικό παρακαλώ...Ειλικρινά όμως, κάθε μέρα με τα παιδάκια,βιβλία,στυλό,μαρκαδόροι,χαμός και το χρώμα μένει σα gel γυαλιστερό για 6-7μέρες περίπου...πολύ καλή διάρκεια μπορώ να πω,αλλά είναι η αναμονή που εμένα ως άτομο ανήσυχο με σκοτώνει λιγάκι...

Τώρα από στεγνωτικά έχω δύο, και επιλέγω αναλόγως...
Αγαπημένο είναι το spray της AVON φυσικά,γιατί το χρησιμοποιώ πολύ καιρό,από τότε που το κυκλοφόρησαν,μέχρι τότε είχα πάλι από την AVON άλλο στεγνωτικό.Ένα ακόμη θετικό είναι ότι μου αφήνει και τα πετσάκια ενυδατωμένα άρα παραλείπω κι ένα βήμα στο μανικιούρ μου το να βάζω λαδάκια και ιστορίες στα πετσάκια..
Επίσης αυτό είναι και το στεγνωτικό που σας έλεγα που βοηθά τα νύχια μου με το να τα γυαλίζει χωρίς top coat και να τα διατηρεί σε καλή κατάσταση...χωρίς top coat τα κρατάω 4-5 μέρες..Αγαπώ,λατρεύω και αυτό σας το προτείνω ανεπιφύλακτα!!!
Τα dry drops της essence επίσης μου άρεσαν..Στεγνώνουν κι αυτά πιο γρήγορα τα νυχάκια,γυαλάδα δε θα έλεγα ότι αφήνουν,αλλά τη δουλειά τους την κάνουν,τα λεφτά τους τα αξίζουν σίγουρα..Όταν τελειώσουν θα τις ξαναγοράσω σίγουρα,γιατί θα κρατάω για ''καλό'' της avon..Είναι μια χαρά προϊόν και παρ'όλο που είναι πολλά τα χέρια που περνάω,κάνει αισθητή την παρουσία του στεγνώνοντάς τα μια ώρα αρχύτερα!!
Αυτά και σήμερα από μένα...Ελπίζω να μη σας κούρασα και να σας άρεσε το ποστ μου.. Ίσως και να ήταν και διαφωτιστικό για κάποιες κοπέλες,όπως την κολλητή μου...Νταιζούλα ξες εσυ ;)
Από μένα μάκια sweeties  <3 τα λέμε σύντομα!!!
Μη ξεχνάτε να γίνεστε μέλη στο blog μου,έρχεται handmade giveaway <3 απ'τη liveloula για σας!!!!

3 σχόλια:

  1. πολύ ωραίο ποστ για μένα που ψάχνω top coat είχα ένα της seventeen το ειχα χιλιοπληρωσει και ηταν σκετη αηδία! σίγουρα θα δοκιμάσω κάτι απο essence

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. exw dokimasei auta ta proionta ts essence alla den emina idaitera euxaristimeni :/ se exw kanei tag edw: http://alinasbeautybloggr.blogspot.gr/2014/04/spring-lover-tag.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. εχω κι εγώ το σπρει της avon και είναι πολύ καλό!!!

    http://nickysbeautystarlight.blogspot.gr/ σε περιμένω και στην δική μου σελίδα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή