Πέμπτη 30 Ιανουαρίου 2014

ΟΙ GURU ΣΤΗ ΛΙΒΕΛΟΥΛΑ!!!

 Hi awesomnesses!!!
Σήμερα θα σας πω την ιδέα μου!!!
Κατ'αρχήν να σας πω ότι εδώ στην επαρχία, πολλές κοπέλες που ασχολούνται με την περιποίηση, όπως κομμώτριες, αισθητικοί, δημιουργούν χώρους, μικρά στολίδια, που προσφέρουν υπηρεσίες σε φιλικό και καλόγουστο περιβάλλον που θα τις ζήλευαν ακόμα και τα κέντρα αισθητικής μεγάλων πόλεων..
Το παν είναι να νιώσεις άνετα και να χαλαρώσεις όταν πας σε ένα κομμωτήριο ή στην αισθητικό σου!!Και ειδικά να ξέρεις ότι θα πας και θα σου κάνουν αυτό που θες εσύ!!!
Εγώ λοιπόν είμαι σούπερ τυχερή, καθ'ότι έχω δύο τέτοιες φίλες!!! Την Κατερίνα και τη Σόφη!!
Με τη Σόφη τη hair guru θα σας αποκαλύπτουμε μυστικά και τεχνικές για τα μαλλάκια μας τα όμορφα, που θα είναι από κάτι που μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε μόνες μας,από προτάσεις για προϊόντα, μέχρι συμβουλές για dos and donts στο κομμωτήριό μας!!!
Με την Κατερίνα την beauty guru θα σας μιλήσουμε για τάσεις μακιγιάζ, προτάσεις για καλλυντικά επαγγελματικά ή μη, αποτρίχωση και ότι άλλο μπορεί να θέλει να μάθει μια κοπέλα!!!
Εγώ όπως καταλάβατε αποχωρώ από το blog μου (!!!) και αφήνω χώρο στις ειδικούς!!!
Αστιεύομαι εννοείται, εγώ θα σας λέω τη γνώμη μου για προϊόντα που έχω δοκιμάσει, για δικά μου κολπάκια, γιατί το χέρι του ειδικού όσο και να μας προτείνει κάτι εύκολο, το δικό μας χέρι θα θέλει πάντα κάτι ευκολότερο!!!
Ελπίζω να σας αρέσει αυτή η ιδέα μας,
και μη ξεχνάτε να γίνετε μέλη στο blog, θέλει τη δική σας στήριξη για να έχει ακόμη πιο ενδιαφέροντα πραγματάκια!!!
Ακόμη όσες από σας με γνωρίζετε είτε από κοντά είτε από το facebook θα ξέρετε ότι που και που φτιάχνω κανα κοσμηματάκι νοστιμούλη!!! Έχω λοιπόν μερικά που θέλω να σας τα χαρίσω!! Ετοιμαστείτε!!!
Μάκια sweeties!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου