Πέμπτη 16 Ιανουαρίου 2014

Το πολυεργαλείο των 3€ !!!!

Επειδή δε μου αρέσει να αφήνω εκκρεμότητες για προϊόντα και σας είπα στο πρώτο μου ποστ ότι θα σας μιλήσω για το μικρό μου πολυεργαλείο,δε γίνεται παρά να αφιερώσω τη δεύτερη ανάρτησή μου σ'αυτό το lip balm..
Ας πω για αρχή ότι η εταιρεία FOREVER living products δε λειτουργεί μόνο με αντιπροσώπους,αλλά έχει και καταστήματα στη Θεσσαλονίκη και την Αθήνα,όπου ο καθένας μπορεί να πάρει αυτό που θέλει αλλά στην κανονική του τιμή,χωρίς έκπτωση...
Το συγκεκριμένο προϊόν κοστίζει γύρω στα 2,9+ € ή 3...θα σας γελάσω,αλλά η διαφορά είναι απειροελάχιστη...

Ας δούμε τις χρήσεις του...
No1 : Χειλάκια ξεχάστε το σκάσιμο!!Σας γράφω και στο πρώτο μου post τι και πως. Το θέμα μ'αυτό είναι ότι δεν είναι μόνο για τα χείλη μας...
No2 : ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΤΙΑ!!!Ναι,καλά είδατε!!!Στα μάτια αντι για κρέμα ματιών...Υπόσχεται και προσφέρει πολλά περισσότερα από μία απλή κρέμα ματιών..Την απλώνουμε γύρω από τα μάτια κι ας είναι λίγο λιπαρή,η διαδικασία γίνεται το βράδυ που πάμε για ύπνο,so who cares???Την άλλη μέρα το πρωί ακόμα κι αν ξενυχτήσετε θα έχετε φρέσκια και ξεκούραστη όψη σα να κάνατε το καλύτερο beauty sleep ever!!!Εμένα μου αρέσει να περνάω και ότι έχει μείνει στα δάχτυλά μου μετά την εφαρμογή από τις βλεφαρίδες μου...Τις νιώθω καλύτερες <3
No3 : Σε κοψίματα και γρατζουνιές!!Δεν έχει επεξήγηση!!!Η Αλόη προστατεύει,είναι γνωστό!!!!
Νo4 : Σε πολύ σκληρές επιφάνειες όπως αγκώνες και παρανυχίδες!!!Μαλακώνει και θρέφει!!!!
No5 : Κάνει καλό μετά την αποτρίχωση άνω χείλους,αφού βγάλουμε το λαδάκι μας!!!
No6 : Από ανθρώπους της εταιρείας που γνωρίζω είναι καλό και για τις αιμορροϊδες!!!Αρκεί φυσικά να έχετε δεύτερο stick!!!
Και για τις προηγούμενες εφαρμογές καλό θα ήταν να μη το χρησιμοποιείται κατευθείαν σε επιφάνειες γιατί πχ μετά απο μία εφαρμογή στους αγκώνες δεν είναι και πολύ υγιεινό να το βάλουμε στα μάτια ή τα χείλη μας!!!Επομένως πλένουμε χεράκια και το τοποθετούμε με το δαχτυλάκι μας!!!Μια ελάχιστη ποσότητα αρκεί γιατί είναι τέτοια η σύνθεσή του που το πολύ προϊόν απλά πάει χαμένο!!!Εγώ μόνο στα χείλη μου το χρησμοποιώ απευθείας!!!
Πώς σας φάνηκε;Θα το αγοράζατε;;;
Εσείς έχετε δοκιμάσει κάποιο από τα προϊόντα της εταιρείας;Την γνωρίζετε;Εγώ έχω δοκιμάσει αρκετά και θα σας μιλήσω για τα υπόλοιπα σε μελλοντικό ποστ!!!


4 σχόλια:

  1. Τέλειο! Γι αυτό το λατρευω <3 Σίγουρα θα το αγοράσω ξανά κάποια στιγμή..
    Δεν έχω δοκιμάσει κάποιο άλλο προϊόν της εταιρείας, αλλά πολύ θα το ήθελα.
    Περιμένω να μας προτείνεις μερικά :)
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. είναι όντως εκπληκτικό και θα σας μιλήσω γενικά για ότι έχω δοκιμάσει σε άλλο ποστ!!!έχω να σας πω καλύτερα πραγματάκια σε λιγάκι!!!γιατι αυτό το λιπ μπαλμ είναι το κορυφαίο της εταιρείας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν το ήξερα καν αλλά φαίνεται τέλειο προϊόν!!! :)
    Καταπληκτικό ποστ Ελένη μου..
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγάπη μου σ'ευχαριστώ πολυ!!! Είναι τέλειο προϊόν,ειλικρινά αξίζει όσο τίποτα να το έχεις...Είναι θησαυρός... φιλάκια <3

      Διαγραφή